>tekerőlant<

szerda, március 21

17 éves korom óta mindig volt valaki, akit ha felhívtam, ott termett, ahol éppen voltam (de legalábbis fél órán belül ráért), és egyetlen csókjával vagy ölelésével, mint egy varázsütéssel, előhúzta a napocskát a felhök mögül. Szeretett engem magam helyett is.
Meg kell tanulnom szerelmesnek lenni az életbe, hogy legyen miért csinálni. Nem is olyan könnyű. Gondot jelent a magány.

"A szingliségben az a legnehezebb, hogy elfogadd, Te is érsz valamit. ... Mert nem kötelezhetjük el magunkat valaki mellett, amíg nem ismerjük magunkat."

Marin Frist
/A férfi fán terem/

3 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

jajde nagyon....

radi írta...

ugye? :)
Ez lesz az új kedvenc sorozatom... asszem. Sokkal inkább szimpi ez a csaj, mint a Carrie. Nincsenek flancos ruhái, rohadt sok pénze, híres ismerősei... író és megrendült a saját magába vetett hitében... ez kell nekem! :D

Kisasszony HR írta...

nekem inkább Carrie. Ő tündér:)