>tekerőlant<

kedd, március 6

Pingvin bátyó Kínából

M: Ne csacsizz!
R: Ugyan! Én?!
M: Mesélj már!
R: Igazán nincs mit. Holnap megyek fodrászhoz.
M: Jajj! Várj még, tuti jót tudok!Még a halott is feltámad ha meglátja az új séródat!
R: Ja! Neee... Miki, nem akarok a Hajas izéjéhez menni! Azok soha sem csinálnak olyat, ami nekem jó. Az én hajammal nem lehet bármit! Nem azért, mert én nem akarom, ő nem hagyja, önálló életet él!
M: Te tudod, de én is sejtem mi lehet jó neked.


M: Sz’al hianyzik kegyed. Sok story, volt maj’ mesélek. Van kis barátnőm. Tündibündi.
R: Jajj, de jó!
M: A mamájával qwa jól kijövök! 29 éves. Mármint a mama.
R: Hogy mi?
M: A leány 7 lesz.
R: Te perverz!


M: Dani hugy van?
R: Húgy? Kérlek, azért ne sértegesd!
M: Hogy..! Mellé ütöttem. Bocsi.
R: Hát, igazából nem tudom. Hívott a hétvégén, nem vettem fel.
M: Miért nem?
R: Minek? Ha felveszem, és kedves vagyok vele, akkor megint egy hétig zaklat majd, mert jelnek veszi. Mindent jelnek vesz.
M: A Mehdi eljött!
R: Mehdi?
M: A megszabadító Radi. A 12-ik imám, a rejtőzködő.
R: Ezt most nem igazán értem. Ez valami vallási vonatkozással bír, ugye?
M: Okos báránykám.
R: El is magyaráznád?
M: Imám a muszlim vallási vezető. Az egyik eltűnt, és ő lesz a megváltó, ha visszatér.

2 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

úgy látom, kitettetek magatokért:D

radi írta...

oh, csak a szokásos testvéri bájcsevely... :D az MSN varázsa