>tekerőlant<

kedd, június 5

Ma délután beszélgettem Anyámmal:

A: Még mindig nem jött meg?
R: Nem. Mostmár kezdek aggódni.
A: ...
R: De az nem lehet. Minden jel arra utal, hogy meg fog jönni. Csupa pattanás vagyok, fájt is a hasam, meg fel vagyok fújódva.
A: Ha hétfőig nem lesz semmi, felhívjuk a doktornőt.
R: Inkább vegyünk előtte egy tesztet. Már volt ilyen mikor abbahagytam a tabit, emlékszel?
A: Nem.
R: Akkor is kimaradt, és azt mondta a doki, hogy vegyünk egy tesztet és ha negatív lesz, egy hét múlva ismételjük meg.
A: És mennyi egy teszt?
R: Úgy 1000 - 1500 Ft körül volt akkor. Én általában a középárkategóriájúakat vettem.
A: És mindig negatív volt?
R: ...

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

en egyszer igy is ugy is meg foglak ruhazni a szandalommal, mind emellett mindenki mast is,
. . . de tudd hogy azert, Mert szeretlek, te nózmányhugom!!!

én megmondtam anyuka:DDDDDD zingggg

Névtelen írta...

Éppen csak idetévedtem és egy kicsit olvasgattam. Szoval van kocsim, kellemesen izmos és magas vagyok, megadjam a telefonszámom?

Névtelen írta...

Álj, el a kezekkel a celponttol,


ulj be szepen a kocsidba izmos baratom, es igyekezz mert kesz a kaja

ölel

:D

radi írta...

hmmm... névtelen izmos kocsival rendelkező anyuka... Ön netalán skizofrén? :)

Köszi, Bátyus, hogy növeled az olvasottságom. :p

Névtelen írta...

OMG?! Kék vagy rózsaszín rugdalódzót vegyek!?

Névtelen írta...

a rozsaszin noies, a kek mar inkabb fius szin



udv

radi írta...

sajnálom emberek, senki sem lesz keresztapa/anya, és remélem, h még nem költöttetek rugdalózóra sem... kidobott pénz lenne, 8év múlva úgyis kimegy a divatból.