>tekerőlant<

vasárnap, november 11

Igen, Drágáim. Most hétvégén Novi Sad-on (Újvidék) voltam, ’tanulmányi kiránduláson’. Pénteken mentem, szombaton jöttem, de ennyire rövid idő alatt is annyi minden történik, hogy elmesélni is fárasztó. Három lényeges pont van és mindhárom keserédes.

No. 1.
Az egyik leges-legkedvesebb barátnőm 4 hónapos terhes. Kuma leszek, ami annyit jelent, hogy esküvői tanú és keresztanya egyben. Legalábbis úgy tudom, hogy ezt jelenti. Nagyon örülök ennek, mert hivatalosan is pesztrálhatok egy picuri gyermeket, anélkül, hogy el kéne viselnem a terhesség és a szülés kínjait. (Ezt egyébként ez úton meg is köszönöm!) Ámbátor aggódom a fiatal anyuka miatt. Gyengécske és a háttér sem olyan ám, mint egy tündérmesében… De hát senki sem mondta, hogy az igazán nagybetűs ÉLET egy tündérmese, igaz? Meg azt sem, hogy mindig minden terv szerint megy.
Azért örülök egy új életnek. És érzem, hogy ennek a szerepnek az elvállalásával az enyém is egy kicsit megváltozik…

No. 2.
Ha van kuma, akkor van kum is, ugyebár. A leendő apukának a tanúja, a legjobb és legősibb barátja is egyben. És hát, más szerepet is szeretett volna betölteni, ha már így négyen összeverődtünk. Az este végeztével egy fekete Lada hátsó ülésén … háhááá! Azt hittétek, mi? Nem, ennél jóval romantikusabb a dolog, csak számomra teljesen érdektelen. Megvallotta, hogy mennyire tetszem neki, ami azért nagy szó, mert ő válogatós a javából. Olyan erényeit sorolta fel, ami már felért egy házassági ajánlattal is. Aztán odaadta a nyakláncát, és az ígéretet, hogy ha bármi problémám van, nyugodtan keressem őt meg. Mondanom sem kell, hogy tökéletesen értetlenül álltam (illetve ültem) az eset előtt, mert én sem jeleket nem adtam, sem nem állt szándékomban, hogy ez a performansz megtörténjék. Őszintén szólva cefet kényelmetlenül éreztem magam és az udvarias visszautasítás stratégiáját választottam. Ehh… bocsesz csocsesz.

No. 3.
Zsivágó barátommal, néhány héttel ez előtt kitárgyaltuk a „szerelmi életemet”. Miután szegény nem nagyon tudta követni a fonalat (ami meglepő, mert azért annyira sok szereplő nincs), beszámoztuk a delikvenseket. Természetesen, magának is adott sorszámot, az ’egyetlen férfi az életemben’ titulussal. Hozzátenném, semmi alapja nincs ennek az önjelölésnek, de mivel nem olyan erős a retorikám, mint neki, ezért inkább hagytam magam.
Ez a mozzanat azért lényeges, mert egyetlen nappal ez után lépett színre Ötöske! Róla eddig babonából nem meséltem, de most már nem bírom tovább. Nem tudom eldönteni, hogy mi lesz, mi volt vagy mi van, de nagyon jól érzem magam Vele. Ennek jegyében elhívtam őt is a kirándulásra. Gondoltam, ha nincs semmi szándéka velem, akkor úgysem jön el egyedül. Hát, basszus, eljött. Persze jelek voltak dögivel, meg hezitálás ezerrel, de mégsem történt semmi kézzelfogható. Ami nem baj. Sőt! Eljutottam arra a pontra, hogy ez kifejezetten tetszik.
És rájöttem. Pontosan olyan a szeme, a tekintete, mint Eric Bana-nak (akire, mellesleg, a Trója óta csak pirulva gondolok). És most mi megy a TV2n? A Hulk című film, Eric Bana főszereplésével… éppen fogom a padlót.


Nah, asszem megszárítom a hajamat...

4 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

go radi go! holnap 5kor a nyugatiban vagyok! tali?

Névtelen írta...

meg mindig ugyanazok a dolgok tortennek meg veled mint egy eve, amiota ismerlek, és röfögsz h rossz meg kaka. . .

de semmi nem valtozik korulotted, te alakulsz de a szituk nem :D
és nem foglak elvenni felesegul mert gaz vagy'
és csunya vagy meg nem tudsz fozni es nekem tobbet ne fozz
gyereket nem bizok rad, foleg nem mint a multkor
es a munkahelyedre be se gyere tobbet, engem nem fogsz kiturni onnan:D

es ez se valtozik
megmondjak neked m hi jo a te eletedben :D

de en matol nem fogom :D:D:D:D

radi írta...

hehe
nem is baj, mert utálok neked főzni, meg a kölköd is rohadt büdös, és egyébként sincs közöm hozzá... vmi thai kiskorútól van. látszik rajta...

meg elegem van abból is h undorítóan horkolsz... fúj! Már egy éve nem aludtam rendesen!!!

hr:
ezen a héten nem jó, mert diliház van egyetemen vmi angolos konferencia meg debreceni vendégek miatt. :(

Névtelen írta...

Nekem egy v12-es motorterében főzzetek légyszi..