>tekerőlant<

szombat, március 17

A tegnapi napom leírhatatlan... úgyhogy csak a végeredményt mondom el pontokba szedve:
  • izomláz minden porcikámban
  • ugrott egy borozós-nyereményjátékos randi a mókás sorozatnak álcázott Soproni Ászok-os reklám egyik főszereplőjével
  • mérges vagyok a részegen tahoskodó haverjaimra
  • mérgesek rám a barátnőim, amiért elrángattam őket a részegen tahoskodó haverjaimhoz
  • egy nem is olyan régi udvarló visszatérése, aki még nem tudja, hogy nem rúghat labdába... több okból sem
  • még erőteljesebb izomláz

Kicsit furcsa leltár. Furcsa az élet is. Vagy csak az enyém? Lehet, hogy én vagyok furcsa. Vagy rajtam kivül mindenki, és csak én vagyok normális...

4 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

Nem mérges senki, sőt!:) Ne agyaljál ennyit, mert felkúszik az agyba a f.... ;)

Névtelen írta...

És én azt hittem hogy otthon csücsültél egész este mert kórházba vitték a nagynénédet...

Névtelen írta...

Jah nem is csak bekavart az időpont, mea culpa meg minden

radi írta...

No problem. ;)