>tekerőlant<

kedd, április 17

Tudjátok mi a szörnyű? Nem, nem a globális felmelegedésre gondolok… Bár az sem piskóta.

Hanem, amikor külföldinek néznek abban a városban ahol születtél és felnőttél és valószínűleg itt fogsz megpusztulni is. De ez még csak hagyján, külföldiként is bánnak veled. Tapló paraszt a trafikos-roma, és hülyének néz az éppenhogycsak leérettségizett postáslány. Pedig csak egy telefonkártyát akartam venni. Tehetek én róla, hogy nem használok olyat és, ebből kifolyólag, nem ismerem a kínálatot? Azt ne mondják nekem, hogy ők telefonkártyával, utcai telefonról hívják fel anyut meg aput meg a szeretőjüket, ha késnek. Úgysem hiszem el…

Meg az, amikor rájössz, hogy vonzod a töketlen pasikat. Vagy a magyar faszik mind töketlenek? Ez megfordult már egy barátnőm fejében is. Tudom. Olvastam a blogját. De ő még ad esélyt. Én már nem merek. Vagy tényleg csak a ’méltó ellenfelekre’ kéne energiát fordítanom? És honnan tudom, hogy ő az? Mi van akkor, ha túlbecsülöm magam, és akkorát esek, mint a Préri Farkas, amikor megpróbálja becserkészni a Kengyelfutó Gyalogkakukkot. Csak én nem vagyok rajzfilmfigura, nem tudom feltűnt-e…

3 megjegyzés:

kata s írta...

Mind töketlen, de van olyan, VAN OLYAN, aki el tudja ezt feledtetni. És legalább helyzetbe tudja magát hozni. Ne add fel! Vagy: költözz el:)

UI: Lehet azért, hogy veled megyek én is...

radi írta...

:D Hehe!
körbe kéne járni a világot és felderíteni, h merre lehetnek az olyan tökös pasik, akik még nem fajultak el odáig, hogy eladnának egy jobb tevéért... mert azért, valljuk be, az sem jó...

kata s írta...

hehe
háttö... szerintem egy skót vagy walesi favágó vagy hát erdész a legjobb. nem kell talán senkinek se jobb élet, mint lady chatterleyéknek... neeeem?:)

- ne legyen hülye
- ne legyen intellektuális
- ne adjon el tevéért
- ne vegyen tevét ajándékba
- esetleg kérhet tevét ajándékba

egyébként nemrég olvastam egy százharmincakárhány pontos listát, amit egy lány írt egy társkereső hirdetésbe, vagy hát annak szánta, lista-hirdetésnek. igaz, magáról írt, nem arról, akit keres. megkeresem, belinkelem ide, meg a Blémára is!