>tekerőlant<

szerda, június 20

"Néki sok bűne bocsáttatott meg; mert igen szeretett; a kinek pedig kevés bocsáttatik meg, kevésbé szeret."

Himnusz Íziszhez
Mert én vagyok az első és az utolsó.
Én vagyok a nagyrabecsült és a megvetett.
Én vagyok a szajha és a szent.
Én vagyok a feleség és a szűz.
Én vagyok az anya és a leánygyermek.
Én vagyok anyám karja.
Meddő vagyok, és számtalan gyermekem van.
Én vagyok az asszony és a hajadon.
Én vagyok, aki világra hoz, aki soha nem szült.
Én vagyok a vigasz a szülési fájdalmakban.
Én vagyok a feleség és a férj.
És engem a férjem teremtett.
Én vagyok az apám anyja.
Én vagyok a férjem húga.
És ő az én eltaszított fiam.
Mindig tiszteljetek, mert én vagyok a gyalázatos és a nagyszerű.

3. vagy 4. század (?),
Nag Hammádi

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na,mit mondjak?
Szeretem a 11 percet...:)

ponderer írta...

Eljött az imám ideje.
Ez könyvből van?

radi írta...

Igen Anna, Paulo Coelho: Tizenegy perc. Ez a bevezető... aztán nem lehet letenni :)

Névtelen írta...

Héjhéj, kérek új bejegyzéseket, így nincs mit olvasnom
"Motíválatlan vagyok"-ne akard hogy szar kedvem legyen;P

radi írta...

igenissss! :)