>tekerőlant<

kedd, október 30

Megint egy olyan egy hetes szünet van, amikor nincs mit csinálni. Illetve lenne, de lassan hányingert kapok attól, hogy itthon dekkolok. Már voltam tornázni, szoliban, tanítani, kocsmázni – ezért a Mélypontban már megint nem megyek egy ideig; három egymást követő nap voltam ott maci-sörikézni. Szóval kitaláltam, hogy felderítem a környék kávézó kínálatát, amihez segítségül hívtam a Mindentudó Internetet.

Elsődleges kitétel, hogy a közelben legyen, azaz a Jászai Mar tér és a Nyugati pályaudvar között. Annyira azért mégsem unatkozom, hogy elsétáljak, mondjuk akár az Oktogonig.
Mert a második feltétel az, hogy gyalog könnyen megközelíthető legyen. Járok tornázni, minek a séta?
A harmadik, hogy ne a körúton helyezkedjen el. Nagyon nem szeretem, amikor az arcomba néznek, miközben éppen a tejszínt bénázom bele a kávécskámba. Ezért preferálom a kisebb mellékutcákban elhelyezkedő kávézókat. Meg a szmog sem megy a tüdőmbe. Még elfoglalná a nikotin helyét.
Negyedik, egyben legfontosabb jellemzője kell, hogy legyen az árkategória! Ahol nem 200 Ft alatt van az espresso, oda be se megyek. Már meg van a kis listám holnapra, meg ma kaptam egy kevés pénzt is, szóval minden adott. Fogom hát a cumómat (pl. angol mondattan házi és a lefordítandó Örkény egypercesek) és neki vágok a környék kávézóinak.
Aki szívesen velem tartana, azt szeretettel várom.

Hmm… még cigit is kell vennem.

Most pedig, megnézem A Nagy Fogyást. Ez az új öntréningem része: ez után a müsor után piszok karcsúnak találom magam a tükörben. Egészen a Született feleségekig...













Szeptemberi idill kedvenc
belgrádi kávézómban.
Vajon megtalálom ezt itthon?

5 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

jajistenem, sok-sok dettó! csütörtökön is kávézol?:)

Névtelen írta...

Én már próbáltalak ma (illetve már tegnap) elérni hogy velem kocsmázz, olyat úgyse szoktál, de nem vetted fel :( magadra vess, majd ha unatkozol hívj fel :P

radi írta...

hr! elmehetünk csütörtökön is kávézni, de számolj úgy, hogy én sajnos, délnél előbb nem tudok felkelni... :p

Dorka!!!
Hívtalak, de ki vagy kapcsolva! Tegnap Te hívtál kétszer? nem jelzett ki számot! El nem bírtam képzelni ki az!! de pénteken jössz haza, nem? akkor mindenképpen elmegyünk kocsmázni!

Névtelen írta...

Én tettem erre ajánlatot neked...

Névtelen írta...

Én hívtalak ottohoniról és az nem jelzi ki :) eddig is itthon voltam, nem tudom miért lettem volna kikapcsolva, azt mondanám hogy nem tudod a számom, de tudnod kell mert a múltkor a sajátomról hívtalak...na jó ez egy rejtély majd kibogozzuk ;)