>tekerőlant<

szerda, október 31

Fáj a fenekem a sok számítógép-előtti ücsörgéstől. Egyszer csak belém hasít egy kép. Mintha deja vu-m lenne, de mégsem, mert annyira nem élénk.

Egy bárszerűségben ülök. Le vagyok csöppet strapálva, de azt már az évek teszik. Ugyanis már a 30-s éveim elején járok ekkor. Vagy a 20-s éveim végén? Már nem vagyok benne biztos. A lényeg, hogy már nincs sok hátra eddig a jövőképig…
Nagyon mosolygok, és talán jól érzem magam, bár ez utóbbiban nem vagyok biztos. Egy férfi ül előttem. Azt hiszem, szeretem őt. Máskülönben tutira nem mentem volna önszántamból egy ilyen helyre. Már egy ideje ott lehetünk. Beszélgetünk. Illetve, ő beszél hozzám:
- Ne vigyorogjál már! Előjönnek a mimikai ráncaid. Plusz 15 év.
A lánynak, aki ott ül, átfut a fején, hogy talán igen-t mond a férfi házassági ajánlatára.

A jelenlegi énem, pedig elborzad erre a gondolatra.

6 megjegyzés:

kata s írta...

Radi! rázd már fel magad! nem lehet ennyire függeni a férfiaktól.. jáááj.

ne haragudj.
k.

radi írta...

"Mindenki függ valamitől..." - de az jövőkép is azt mondja amit Te... azért írtam le.

és egyáltalán nem haragszom. :)
nem is kellett volna mondanod.

kata s írta...

pont azért mertem írni, mert nagyjából úgy vagyok momentán, mint te, csak nem olyan látványosan. pl álmodni sem álmodok. igaz, főleg azért, mert nem tudok aludni. see you.

Kisasszony HR írta...

van egy olyan sejtésem, radi, hogy 30 éves korodra te már régen férjnél leszel...

radi írta...

hehe
Ámen! :D

k. próbáltad a mézes tejet? :p

majd elmúlik. legalábbis nekem azt mondták.

ezt is kinövi az ember.

kata s írta...

próbáltam-e? a levendulát is :)
nem is akarok én aludni, ott van a gond. inkább végigvirrasztom a várakozást :)

boldogságos kinövést kívánok bájdövéj!