>tekerőlant<

kedd, október 9

Rájöttem, hogy a Vasárnapok a legszörnyűbbek. Aznap ugyanis a legtöbb ember pihen, erőt gyűjt, saját magával foglalatoskodik, vagy valaki olyannal, akit szeret. De ha nincs ilyen ember és félsz saját magadtól, akkor ez az ajándék könnyen egy személyes, pszihés pokollá változik. Nem bírom elviselni a létezésemet. Egyes körülöttem zajló jelenségeket nem tudok feldolgozni, mert túl gyenge vagyok. Most már bizonyítanom kell magamnak: van annyi önbecsülésem, hogy kimásszak a kreált, perszonális szocio-mocsaramból. Nem értem, hogy, hogy a francba nem pofozott még eddig fel senki?
Van tervem. Az mindig akad. Csak elég határozottnak kell lennem. És, ami a legborzasztóbb számomra, hogy segítség nélkül kell magamat összekanalaznom. Mondhatjátok, hogy ez butaság, hiszen egy telefonhívásba kerül…, de hát ez idáig is csak periodikusán működött. Tartósan stabil idegállapotra van szükségem. Mint mindenkinek. Elfáradtam és már nagyon elegem van önnön hisztériámból és szeszélyeimből.
Most leveszem a kalapom, és elhajtom alóla azt a nyavalyás koboldot.

Reszkess, te kis geci!

7 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

ajánlok neked, kedveském, sok-sok heideggert... az a fasz helyreteszi az ember önbecsülését és mellette eltörpülnek piciny szociobajai. tapasztalatból mondom! beccsszzóó

kistökmag írta...

Na ezt teljesen át tudom érezni, nekem is pont ilyen néha a vasárnap.

Névtelen írta...

Teljes háttal állok mögötted, szólj ha kell vmi

Névtelen írta...

I miss you...

Névtelen írta...

A vasárnapok borzasztóak. Az ember délben kel, fáj a feje, büdös a szája... Ezen Heideggenerált sem segíthet.... Hrrr, kiráz a hideg ha a filozófiára gondolok.

radi írta...

pedig már hétfő volt, mikor ezt írtad.. :D

Névtelen írta...

:D :D
Jó szöveg