>tekerőlant<

péntek, január 25

Lepény taktika

Ennyit szerintem még nem gyalogoltam kávéért. Úticélunk a Lepény, a Fehérvári úti Skála piacról megközelítve. Kalandos és hosszú séta után belépünk a Körösi Csoma Sándor Kollégium épületébe. Eszembe jutott, hogy mikor utoljára voltam itt, kihez mentem: a ’kisgólyám’ itt lett elszállásolva. Kétszer jártam nála, amíg boldogtalanítottuk egymást. Persze nem szóltam, mert néhány napja megkaptam, hogy én is sokat beszélek a volt pasijaimról. Szóval megígértem, hogy nem fogok.

- Radika, legyél határozott, mintha őslakos lennél, és akkor majd nem szól be a portás néni.

A portás néni nem szólt be. Megszereztük a kávénkat, bár az sem volt egyszerű, és leültünk egy hátsó asztalhoz. Örültem, hogy 5skével vagyok most. Teljesen más dimenzió, teljesen máshogy állok hozzá, mert jó Vele. Persze, nem minden másodpercét élvezem: egy váratlan pillanatban fülig érő szájjal hátra fordul, és kutató tekintettel körülnéz.

- Itt jöttem össze a Helenával. De nem emlékszem, melyik asztalnál…

Azt hiszem sokkot kaptam. Nem válaszoltam erre semmit, hiszen azt is megígértem, hogy többet nem csinálok balhét, ha a volt női valahogy szóba jönnek, mert a régi életének a része, és el kell fogadnom, hogy mások is voltak előttem. De azért ez mégiscsak „mélyvíz”.
Aztán valahogy szóba került, hogy én már jártam itt valami bulin. Majd elhintettem, hogy Dusán még mindig itt lakik a koliban (Helenával ellentétben, ugyebár).

Ez után egy hosszabb hallgatás következett, majd 5ske hirtelen témát váltott…

9 megjegyzés:

M. írta...

egy - egy. Szerva itt, csere ott. :-)

Névtelen írta...

Mocsok női taktika...
:)

zsib

Névtelen írta...

Zsibcica azért ez kijárt 5skének nem ? :-D

Névtelen írta...

szerintem te a "párkapcsolataiddal" annyira nem kommunikalod le a dolgokat hogy csak magadat okolhatod a kellemetlenségekért. Tipikusan az a fajta ember vagy aki inkabb kussol és a végén mindenkit otthagy szó nelkul de ha megkérdezik mi a baja azt mondja hogy semmi. és egyébként 5skének mi az igazi neve ha?

Kisasszony HR írta...

van abban vmi, hogy talán a párbaj nem vezet sok jóra. inkább verd pofon az ilyennél, de ne párbajozzatok, mert akkor minden alkalommal fegyvernemet kell választani, és be fog durvulni!
egyébként nagyon jó volt ma hallani a hangod! :):)

radi írta...

rothadtzsinór:

Szerintem meg ezektől az apró csipkelődésektől lesz más ez a kapcsolat, mint a többi. És hosszú idő óta ő az első kapcsolatom, akivel őszintén lekommunikálom a dolgokat. Többször is. Neki igenis megmondom, ha bajom van, mert ő is őszinte velem.
Azok a fiúk, akiket az elmúlt fél évben "szó nélkül hagytam ott", nem voltak őszinték. Titkolóztak, rejtegettek valamit, ugyanakkor azt elvárták, hogy én maximálisan odaadó legyek. Ez így nem megy...

5ske igazi nevére, meg már rájöhettél volna. De ha nem úgy is jó, hiszen én sem tudom Te ki vagy.

radi írta...

hr:
azért nem választom a pofozkodást, hanem inkább az ilyen jelzés értékű beszólásokat, mert már néhányszor átbeszéltük 5skével a témát, és őszintén látom, hogy nem érti mi ezzel a bajom. Szóval azért választottam ezt a taktikát, hogy átérezze nekem milyen, amikor ő mesél ilyeneket, illetve, hogy ráébresszem az ilyen szituációkra.
Nem akarom átnevelni (mert úgyis lehetetlen). Kompromisszumokat kötök vele...

Névtelen írta...

Alíz csodaországban...csak nehogy felébredjen

Névtelen írta...

Látom megérkezett a kód, akkor simán el is helyezted, ahogy nézem. Jó statisztika olvasást. :-D