>tekerőlant<

vasárnap, június 29

Nagy elhatározásra jutottam ezzel a bloggal kapcsolatban. Befejezem. De nem, azért mert meguntam vagy, mert már nem tartom „trendinek”, hanem teljesen más okok miatt.
Elhanyagoltam, és nem tudtam, hogy kerülhetett erre sor. Pedig amikor elkezdtem írni, nagyon is éreztem, miért kezdem el, de ez az érzés elmúlt.

Egyrészt rádöbbentem, hogy nem az lett a végeredménye, aminek szántam. Talán azért nem, mert nem is fogalmaztam meg magamnak pontosan, hogy mi lesz ez. Végül egy ilyen hirdetőtábla-síratófal funkciót töltött be. Azt viszont tudtam, hogy ez az, amit nem akarok. Senkinek nincsen erre szüksége.

Hogy mi lesz ez után? Hát, új vizekre evezek. Egyrészt azért, mert megszületett a keresztfiam, Miloš! Másrészt, mert több dologban is új fejezet kezdek el. Részben én választottam, részben így alakult. Valami teljesen másba fogok belekezdeni az elmúlt gyönyörű 4 hónap emlékére. Meg Miloš is profitálhat majd belőle. Már ha fog tudni magyarul. Ha nem, majd én fordítom le neki...




3 kiló, 6 dkg!

6 megjegyzés:

Kisasszony HR írta...

bazzeg! az nagyon nagy gyerek! de édes!

a többiről, mihamarabb, ha lehet és személyesen! de kurvára!

radi írta...

jaj! bocsánat... szegény gyerekre ráatoltam még 4 kiló pluszt..

jó, hogy mondtad! :D
kurvára személyesen, pénteken, ha minden igaz.. pusz

Névtelen írta...

Milos - nagyon szép név:)

Névtelen írta...

Milos - nagyon szép név:)

Névtelen írta...

" Hasta la vista, baby "

Névtelen írta...

Azért még élek, háló:)