>tekerőlant<

péntek, május 25

búgócsiga

- Szerintem semmi értelme ennek az egésznek.
- Lehet.
- Nem. Biztos. Miért nem vetsz véget ennek? Csak kínlódtok mindketten…
- Nem tudom. Most nincs kedvem végigcsinálni ezt az egészet. Nem bírom rávenni magam a cselekvésre.
- Hát, nem tudom. Én a Te helyedben biztosan nem hagytam volna elfajulni idáig a dolgot.
- El sem hiszem, hogy végre hazahúzott.
- Hogy-hogy?
- Éreztem, hogy valami nagy baj lesz, ha nem húz el. Mondtam is neki. Mondta, hogy oké, és hogy nem kell annyira komolyan venni ezt a szakot. Azt hitte, amiatt mondom neki. De nem amiatt mondtam…
- Sejtettem…
- Aztán megettem az összes mozzarelláját, és eljöttem. Mikor kijöttem tőle, elkezdett ömleni az eső. Szarrá áztam, mindenki nézett a buszon… Elhoztam a búgócsigámat is. Most ott van a lakásban. Mostantól ott lakik.

Nincsenek megjegyzések: