>tekerőlant<

szerda, augusztus 15

Junker Evgeny Avetisian üzenete:
for example inviting a beautiful woman after dedicating several portraits to her turning her nite into a miracle proposing her a marriage by offering a beautiful own handmade ring and disappearing from her life
Junker Evgeny Avetisian üzenete:
thats the most beautiful state of vanity



Tegnap kicsit pityókás hangulatban talált meg egy szokatlan érzés. Illetve inkább szokatlan hangulatban talált meg egy pityókás érzés. Ültem a Szimpla Kertmoziban… és egyszer csak azon kapom magam, hogy túlcsordulok a szeretettől. Olyan hangulatom volt és olyan fizikai jeleket produkáltam, mint amikor azt hiszem, hogy szerelmes vagyok. Szerelmes voltam, anélkül, hogy a szerelmemnek lenne tárgya. Néhány óra szűz boldogság… Még most is tart az utórengése.

5 megjegyzés:

Zora írta...

basszus..:$

radi írta...

mi történt?

Zora írta...

csak a tábor óta pont így vagyok.

radi írta...

:) és ez baj?

Zora írta...

néha nem, néha igen:)